The smart Trick of آموزش میکاپ That No One is Discussing

Wiki Article

این آموزش ها به صورت کامل و مرحله ای و گام به گام می باشد و هنرجو به صورت کامل تمامی مراحل را (که شامل مراحلی چون، آموزش نحوه استفاده از مرطوب کننده، آموزش نحوه انتخاب کرم پودر، آموزش انتخاب رژ گونه مناسب بر اساس رنگ پوست، آموزش نحوه آرایش چشم، آموزش انتخاب سایه متناسب با رنگ چشم، آموزش انواع مدل های خط چشم، آموزش آرایش مناسب با صورت های گرد، آموزش آرایش مناسب برای صورت های استخوانی و… می باشد) بخوبی فرا می گیرد.

ما در خانه فتوشاپ گرد هم جمع شده ایم تا بهترین ابزار و آموزش گرافیک و تدوین و… را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

کرم پودر را می توان هم با براش و هم نوک انگشتان به پوستتان بزنید. فقط باید توجه داشته باشید که آن را تا جایی که کاملا روی صورتتان محو شود، با حرکات ضربه ‌ای به صورت بزنید.

چنانچه پس از پایان کار دیدید که پوستتان مصنوعي شده از پودر برنزه ای که دو درجه تیره تر از پوست هست را بزنید تا طبيعي تر جلوه کند.

انواع براش آرایشی: براش های مورد نیاز شما در آرایش گریم صورت شامل براش صورت (برای استفاده پایه)، براش کوچک زاویه دار و کرکی (برای کانتورینگ)، براش فن (برای هایلایت) و یک پد آرایشی است.

آموزش تخصصی گریم و میکاپ، آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای تهران، با ارائه مدرک بین المللی فنی حرفه ای برگزار می نماید. برای اطلاعات بیشتر وارد لینک زیر شوید:

۷- با یک مداد چشم مشکی، قهوه‌ای یا خاکستری بالای چشم خود خط بکشید.

آموزش گریم صورت کشیده به این شکل است که باید وسط پیشانی، زیر استخوان گونه و چانه تیره شده، ولی روی استخوان گونه خط افقی روشن کشیده شود.

مدل آرایش چشم زیبا و جدید مجلسی ۲۰۱۷ با رنگ های متنوع و انواع خط چشم

چرا که لوسیون معطر پوست را تحریک کرده و ممکن است موجب آلرژی آموزش گریم صورت شود. لوسیون دارای روغن نیز می‌تواند باعث شود که پوست شما جوش بزند.

یک نوع پد آرایشی تخت و یا پدهای آرایشگری به شکل های عکس زیر نیز می توانید تهیه نمایید.

بله، پس از اتمام دوره آموزش میکاپ، شما توانایی اجرای انواع میکاپ ها را بر روی انواع فرم های مختلف چهره دارید.

لازم به ذکر است که هنرجویان قبل از ثبت نام می‌توانند از مشاوره رایگان آموزشگاه استفاده کنند.

وزیر ورزش: محرومیت استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا تمام شده

Report this wiki page